e-Płatności
Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
Szybki kontakt
GODZINY PRACY:
Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 17:00
Sobota: 8:00 - 15:00
Odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się na konkretny termin.
biuro@agro-vital.pl
Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 17:00
Sobota: 8:00 - 15:00
Odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się na konkretny termin.
biuro@agro-vital.pl
Po wysłaniu maila prosimy o kontakt telefoniczny.
Tłumacz Google
REKLAMACJE i UWAGI
1. Reklamacje i uwagi dotyczące zakupionego towaru przyjmowane są w formie elektronicznej (wysyłka tylko i wyłącznie na adres e-mail: m.talecki@agro-vital.pl). Po wysłaniu e-maila prosimy o kontakt telefoniczny.
2. Do rozpatrzenia reklamacji należy podać:
- Imię i nazwisko
- Dane kontaktowe (adres, e-mail, numer telefonu)
- Datę nabycia towaru wraz z numerem zamówienia
- Nazwę i ilość reklamowanego towaru
- Dokładny opis wad towaru i okoliczności ich stwierdzenia
- Propozycję rozpatrzenia reklamacji (żądanie Reklamującego).
3. W przypadku zaistnienia konieczności uzupełnienia lub rozszerzenia informacji zawartych w reklamacji, Sprzedający zwróci się w formie elektronicznej o ich przesłanie w ciągu 7 dni.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 7 dni od daty otrzymania wszystkich wyczerpujących informacji.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności Kuriera. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy spisać protokół. W innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.
7. Jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy został wysłany, zwróć się z prośbą o przesłanie potwierdzenie jego nadania (nie obwiniaj Sprzedawcy bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy).